presentation



Nu var det dags för mig att skriva en liten presentation. Jag kan börja med att jag heter Mathilda och är för närvarande 18år. Jag föddes och är uppvuxen i Bålsta med mamma, pappa och storebror. När jag skulle börja nian flyttade vi en mil utanför Bålsta, till Häggeby, men man kan lika gärna säga att jag tillhör Bålsta. Jag började dansa när jag var cirka 5år och har dansat sedan dess men jag önskar mest att jag hade lite mer tid till det. Det jag älskar mest här i livet är att bara sitta och prata om allt möjligt med mina vänner, helst över en fika. Jag tror inte jag skulle kunna leva utan mina vänner och min familj. Ibland önkar jag att jag tog mig i kragen och gjorde lite nyttiga saker, nuförtiden känns det mest som att jag bara slösar bort all min tid på att göra ingenting. Jag skulle vilja baka, pyssla, dansa och träna lite mer. Utan musiken så skulle jag nog inte heller varit den jag är idag, klyschigt, jag vet men det stämmer. Och jag önskar även att jag hade lite mer tid att gå på fler spelningar, som jag alltid gjorde förut.

I framtiden, ja vad vill jag gör då. Det var en väldigt bra fråga. Som det känns nu så kommer jag absolut fortsätta med frisöryrket. Jag tycker än så länge att det är spännade och man lär sig hela tiden, även fast jag tycker skolan förtillfället en börda. Det jag vill och önskar är att efter studenten  jobbar i kanske ett halvår och sen åker till London för att vidareutbilda mig på Vidal Sasson. Det är min önskning och kanske om jag har tur kanske det blir så.
/mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0