Konstnärlighårdesign

Här är en av dem första håruppsättningarna jag har gjort i denna kurs.  när läraren först gick igenom teknikerna så funderade jag för mig själv, vad fan kan man göra med en plattång och hårspray? Men med lite fantasi och även an volym-master från björn axen så var allt möjligt. så här blev iaf resultatet.    Inget man har till vardags kanske?

Här är en av dem första håruppsättningarna jag har gjort i denna kurs.  när läraren först gick igenom teknikerna så funderade jag för mig själv, vad fan kan man göra med en plattång och hårspray? Men med lite fantasi och även an volym-master från björn axen så var allt möjligt. så här blev iaf resultatet. Inget man har till vardags kanske?
/Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0